På Gång.......

torsdag 28 december 2017

Gott Nytt År....2018



Önskar ett riktigt Gott Nytt År och framför allt ett händelserikt kreativ år. Själv har jag lagt upp mina projektplaner för första delen av året och det känns jättebra att starta upp med detta. Jag har ett projekt som handlar om färdigställande, ett projekt som handlar om utvecklande, och ett projekt som handlar om hopsamlande. Alltså 3 stora roliga, utmanande projekt som förhoppningsvis utmynnar i något som jag känner mig stolt och glad över.

Ibland blir jag besviken på människor som säger en sak och menar en annan eller som visar en annan sida som inte alls dom utger sig för att vara. När detta genomskådas så faller ganska mycket fasad bort och man ser människan hur den verkligen är. Jag vill arbeta för att vara äkta, genuin och inte vända kappan efter vinden, så jag fortsätter min väg, den väg som är kreativ, skapande och rolig att gå på och  hoppas möta likasinnade på vägen.

Så väl mött 2018 någonstans på vägen.........

Inga kommentarer: